»Jože je svojo ustvarjalno pot sklenil pred devetimi leti, Peter še vedno potuje k neznanemu, na različne načine poizkuša preveriti in prevetriti lastno umetniško prakso in ji išče nove obraze, nove obrazce.«
»S prestopom v dva medija, ki ju v osnovi določa reproduktabilnost, umetnik v svojih raziskovanjih seže iz območja forme v območje produkcije in se tako vrne k problematičnemu izvoru svojih raziskovanj: na tej točki se namreč kar samo od sebe postavi vprašanje o (ne)smiselnosti umetniške (hiper)produkcije v sodobni družbi – a to je že tema za novo razstavo.«
»pomenljivim narativnim in hkrati neko latentno ekspresijo prežetim umikom v svet, ki je daleč izven resničnosti, torej ni aristotelska imitacija narave, a se zmore, če ga umetnik zna povezati, se torej navezati nanj, da dobi nov, lahko tudi paradoksalni predznak, razsežnost, ki bo, kot si jo zamišlja naš slikar, dosegla raven samozadostnosti, seveda pa nikoli dokončnosti, kot je platonska definicija predstavitve sveta idej«
»Gre za zelo raznolika dela, ki ne pokažejo le bogastva same zbirke, ampak tudi kompleksnost nastajanja muzejskih umetniških zbirk.«
»Nastalo je več serij frotažev na različnih podlagah, najboljše je umetnik prenesel še v grafični niz oziroma serijo odlitkov.«
»Iz kaosa ustvarja red, ki je odslikava njegovih osebnih misli ter pogledov na življenje in svet, kar lahko jasno razberemo tudi iz njegovih zadnjih fotografskih sklopov Izvor, Red in Theatrum Chemicum.«
»Muhina je povsod iskala motive gibanja, ki jih je želela zajeti, narediti statične. To statičnost je našla v skulpturah.«
»Najden kamen je bil torej navdih, ne le v sami formi, ampak prej v premisleku, ki ga sproži prav njegova nenavadna oblika.«
»Zapredek postane tako značilen za Mršnika, da sčasoma postane pravzaprav njegov lastnoročni podpis.«
»Komel se je začel samostojno uveljavljati v času, ko so prvi takratni sovjetski in pozneje ameriški astronavti začeli osvajati vesolje.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju